tisdag 6 maj 2014

Bokvikning

Jag har fått upp ett nytt intresse och det är bokvikning dock är det väldigt svårt att hitta beskrivning hur man gör på olika mönster därför startade jag denna blogg.
Här kommer jag lägga upp bilder och beskrivningar. Kommer också ta beställningar om ni vill ha ett speciellt foto, text eller något liknande. ni mailar bilden till mig jag skickar en pdf fil till dig.
Just nu håller jag på med att ta kort och skriver mått på olika bilder och texter så jag har något att lägga in på  bloggen. Så snart jag är klar så kommer jag lägga in ett inlägg här. Innan veckan är slut kommer det finns minst en text och en bild klar.


 

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag försöker hitta info. om hur lång tid på ett ung. det kan ta att göra tex. ett enkelt hjärta el. texten love/hope el. faith?!
    Jag ska vara ledare på ett läger för mellanstadiebarn i sommar och då skulle det vara kul att som en aktivitet ha bokvikning (vi kommer ha tot. ca 6 h på oss), men jag vet inte om det är en orimlig idé?! (har inte testat på det själv, men är väldigt sugen :)!!
    Skulle även vilja göra en vikning till min dotters konfirmation ..så jag undrar för egen del också?!
    Hoppas på snabbt svar :)!

    Med vänlig hälsning Linda

    SvaraRadera
  2. Hör at dig till mig omdu behöver hjölp

    SvaraRadera
  3. Hej
    Du inspirerade mig att börja med bokvikningen.
    Kan du fortfarande skicka pdf på bilder eller text man skickar till dig?

    SvaraRadera
  4. Hej
    Du inspirerade mig att börja med bokvikningen.
    Kan du fortfarande skicka pdf på bilder eller text man skickar till dig?

    SvaraRadera